بهمنی؛ نماینده منتخب مردم سراب را بیشتر بشناسیم
 
فرهنگ سبز
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 22:53 ::  نويسنده : علی

   
  نصر نیوز: مهناز بهمنی، موفق شد با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی انتخاب شود.به گزارش نصر نیوز، اهل سراب متولد 1349 فرزند شهید هوشنگ بهمنی است که پدر شهیدش  
           
 

در تاریخ 1359/09/07 در حمله جنگنده های رژیم بعث عراق در پایگاه دوم شکاری در حین پاسداری ازخاک پاک وطن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی در خصوص زندگی نامه اش اظهار داشت: پس از فوت پدر با غمی جانسوز از هجر پدر تحصیلات خود را ادامه دادم وعزم و اراده پدر برای من الگو شد.در جهت پیشرفت وخدمت به ملت به تحصیل ادامه دادم ولذا بعد از اتمام دانشگاه به خد مت آموزش وپرورش در آمده ودر دبیرستانهای سراب انجام وظیفه نمودم ودر عین حال تحصیلات تکمیلی را نیز ادامه داده ودر رشته مدیریت مدرک فوق لیسانس را کسب نمودم وهمه داشته هاو اندوخته های خویش رابا توکل به پروردگار در جهت تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین بکار گرفتم وامید آن رادارم در پیشگاه خداوند و مردم عزیز شهرستان سراب سر بلند باشم. متاسفانه تنها فرزند خویش را همانطور که ملت شریف مستحضر هستید اخیرا از دست دادم .لذا محبت وعلاقه خود را از تنها فرزندم به مردم وفرزندان این منطقه معطوف داشتم واکنون با عزمی راسخ به امید پروردگار و پشتوانه ودلگرمی مردم راه وهدف خویش راکه راهی جز خشنودی ورضایت ایزد منان و خدمت به مردم شهید پرور نیست . ادامه خواهم داد واگر تا به امروز صاحب یک فرزند بودم از این به بعد مادر دختران و پسران این مرز و بوم خواهم بود وسعی خواهم کرد هر آنچه را که برای سینا آرزو میکردم برای عزیزانم فزاهم کنم .سراب را با همه مردمان وطبیعتش دوست دارم جمعیتی پر تلاش .نیکو و امیدوار وبه کوهها ودشت های آن و صفای مردمانش که به عظمت کوههای تا عرش افراشته بزقوش وساوالان بوده .وروستاهای سر سبز وچشمه های زلال بهشتی اش... عشق می ورزم .
انتهای پیام/
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگ سبز و آدرس ali213.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 19078
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1